ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wednesday, July 15, 2009

Twins dah pandai duduk dah.. mula2 tgk gelagat dorg nak duduk best juga.. terkial2.. kena bergantung pada org pastue baru nak boleh letak buntutnya.. hahaha.. tapi skrg tak lagi meniarap.. menyulur.. n bila letih menyulur dorg angkat angkat bada macam nak merangkak tapi tak merangkak.. terus duduk je.. ha.. bila dah boleh duduk tue bukan main lagi dorg suka.. siap ketawa2 lagi..




Yang terbaru sekali skrang nie.. dorg dah mula menqagaih (memanjat) hehehe.. belajar berdiri la skrg nie.. yang abang mulakan dulu.. adik mcm biasa la kemudian sikit.. nama pun adik kan.. tapi dah boleh la tak..teh..tak..teh.. kiri kanan sikit2.. yang dorg tahu nak lepas sblah tangan nak aksen la mcm dah terer.. hehhee

video
video

seronok bila tgk anak2 membesar nie.. hehhe..



0 Comments:

Post a Comment



By :
Free Blog Templates