ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Tuesday, July 14, 2009

Award dari Aqilah...



Award ni aku dapat dari Aqilah. Actually dah lama dah aqilah bagi award ni kat aku.. tapi tak sempat nak ambil.. so hari nie baru terasa nak buat n3 tentang award nie.. lagi pun aku tgh tak tahu nak citer apa hari nie..

aku tak la kenal sangat dengan aqilah nie.. cuma kenal dlam alam maya nie je la.. aku suka baca catatan pejalanan kehidupan remaja nya.. mcam aku zaman remaja dulu la.. kira flashback.. maklumla masa aku dulu mana tahu berblogging nie.. skrg je baru terrer sikit.. hehehe..

Anyway thank aqilah for this award..

1 Comment:

  1. Aqilah said...
    promote org eh ?? HAHA
    ok ok sama sama :)

Post a Comment



By :
Free Blog Templates