cashmails.biz Valuebux!

ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Monday, July 20, 2009

HUjung Minggu

Cuti Hujung minggu nie aku n family tak ada aktiviti sgt.. hari sabtu malam kitorang g tengok team HKC lawan bola ngan team bola pemuda UMNO sepang di stadium sepang.. biasa la aku bawa twins striker aku loo.. bukan main lagi dorg seronok je jumpa ramai org.. mula2 si adik tue sampai2 je tido.. tapi tak lama kejap je.. lepas dgr bising2 terus bangun.. aku ingatkan nak nangis masa dia bangun tue.. rupa2nya tersengeh je seronok.. ramai orang nka melayan dia.. siap terjerik2 dia ngan abgnya.. tgk bola.. hehhee... tapi aku tak snap gambar pun.. malas lak nak snap masa tue.. kami balik awal tak sempat tunggu sampai habis pun sebab hubby aku kerja tgh malam tue.. so kena sampai umah sebelum 11.30 mlm la..

hari ahad lak cadangnya kami nak g lunch kat luar hari tue.. tapi terbantut lak.. actually dah kuar umah pun.. dah sampai pun kat bangi sebab hubby nak ajak makan satu restoran nasi kampung kat bangi nie.. member2 dia kata sedap.. so dia nak bawa aku n mymum try la.. aku pun tak tahu apa nama kedai tue.. masa tgh mencari tue member opis lama aku masa kat kedah call lak dah ada kat putrajaya dia nak g umah.. aku takkan nak kata tak ada umah lak.. so aku pun ok je la.. dtg la.. memandangkan org nak dtg umah kita jauh2 kan.. tak sampai hati lak aku.. tak jadi la kami nak makan.. berhenti cari kedai n terus balik umah je.. kebetulan anak aku yang abg tue berak lak.. hehehe.. so terus balik cuci kat umah je la.. nak benti cuci kat petrol station takut lambat n member tue kena tunggu lama lak.. tue yang balik terus tue.. kiranya masa kami sampai tue dorg dah sampai pun kat kawasan blok umah aku tue.. diaorang tak dtg lama pun.. sekadar singgah je umah kawan lama dia nie sebbnya dia tgh tggu adik dia balik dari kursus so nak amik adik dia la nie kat Kem. Pelajaran.. sementera tue la singgah umah aku.. ada la dalam 30minit diorg kat umah aku pastue terus beredar..

lepas je diorg balik aku ngan hubby pikir nak masak je la kat umah.. dah malas lak nak kuar dah lewat time tue.. kalu nak g pun mesti dah tak ada apa dah kat kedai tue.. tapi mymum lak kata nak makan kat luar.. malas nak makan masakan sendiri.. nak ubah selera.. so hubby aku bawa je kuar.. tapi makan kat persint 9 je.. kat TEJA.. hehehe kira ok la tue.. makan kat luar gak.. hehehe.. lepas makan tue la sempat gak kitaorg round gerai jualan kat situ.. kebetulan ada sanyembara(betul ke aku sebut nie)puisi n syair.. tak beli pape pun.. mymum kata mahal.. hehehe.. lepas tue blik umah rehat je la..

sebelah malam pun tak ada aktiviti.. tapi kelakar aku tgk gelagat anak2 aku main malam tue.. hehhee.. aku ada snap satu gambar nie.. masa anak2 aku tgh main.. korang tgk je la.. hehehe...

Nie la gelagat twins dengan mainan baru diorang.. hehehe.. (bawah meja makan ni ...)

0 Comments:

Post a Comment



By :
Free Blog Templates