ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Saturday, September 6, 2008

hari nie masa aku tgk2 pc nie ternampak lak hubby aku tgh layan youtube tentang pembinaan menara berkembar petronas..
jadi aku rasa nak jga la share dengan kawan2 lain.. so aku masukkan la dlm blog aku nie..











so bagi yang tak tahu mcm mana ianya dibina dan masalah semasa pembinaan boleh la sama2 kita tgk..

Wednesday, September 3, 2008

selamat menyambut kehadiran ramadhan yang mulia nie buat semua pembaca yang mengunjungi blog ini..
dah masuk 3 hari kita melakukan ibadah berpuasa nie.. termasuk la diriku juga.. harap2 semuanya akan memjalankan ibadah ini dgn sempurna..
aku pun harap sgt dapat menghabiskan ibadah puasa tahun ni.. tp tak tahu la selama mana yang mampu aku harunginya.. maklumlah aku kat berbadan dua.. skrg nie pun dah masuk 35 minggu lebih dah.. dah nak masuk 36 minggu.. kalu ikutkan kata doktor aku nie tengah tunggu masa je nak bersalin.. kalu bersalin dalam bulan ramadhan nie nampaknya aku kena la ganti puasa yang byk nanti.. tp ok la juga kan anak2 aku nanti boleh la merasa Aidilfitri mereka yang pertama dengan mama n papanya.. boleh la start collect duit raya... hehehe...
tak kisah la.. apa2 pun aku trima je.. kalu dorg tak nak kluar lagi nampaknya aku boleh la merasa makanan yang sedap2 lagi.. kalu dah kluar nanti kena la aku tahan godaan bulan puasa nie.. dah la mcm2 juadah lak tue bulan puasa ni.. nasib la..

;;

By :
Free Blog Templates