cashmails.biz Valuebux!

ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Tuesday, June 2, 2009

Tag & Award



thanks kak ina coz sudi beri tag n award nie..

1. Copy badge “Blogger Friendship Award” di atas untuk diletakkan di blog anda.

- Sudah Copy


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda

- http://infazety.blogspot.com -award ni diperolehi dari kak ina@infazety.. sepertimana kak ina yang tak pernah jumpa dengan pemberi award kepadanya, aku juga tidak pernah bersua muka @ memdengar suara kak ina.. melalui alam maya ini sahaja la aku mengenalinya.. mudah2an hubungan maya ini berkekalan dan insyaAllah kita dapat bertemu muka kelak..

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)

1. aku seorang yang senang bergaul.. wah macam puji diri lak..
2. aku isteri kepada hubby yang tercinta, ibu kepada sikembar, anak kepada mymum, adik kepada kakak, menantu kepada mak n bapa mertua ku.. hehehe...
3. aku nie suka sngat bershopping.. skrg nie mujur dah dikawal sikit oleh hubby ku kalu tak.. pantang gaji n ada duit lebih mesti abis..
4. aku suka sangat memasak.. tak kira apa pun.. kek ke.. biskut ke.. lauk pauk ke.. tapi aku tak pandai pun masak.. kadang menjadi.. kadang tak jadi.. hahhaha...
5. aku pernah berlajar menjahit.. tp separuh jalan je.. tak sempat nak abiskan.. so hajat hati nak blajar menjahit lagi.. skrg nie setakat nak jahit baju kurung untuk sendiri tue boleh la..
6. aku ni suka mendengar n kongsi masalah dengan kawan2.. sebb tue kawan2 senang citter masalah diaorang kat aku..
7. aku nie sebenarnya tak banyak sangat cakap.. tapi kadang kat umah aku rajin sngat bercakap kat suami aku kira bebel la.. mana tak nya semua yang aku tgk tak kena.. kalu ok aku tak la bebel..
8. aku ni lak suka makan coklat.. semua jenis coklat termasuk lah kek.. tak kira la kek span ke moist ke.. janji coklat
tahun ni sebenarnya aku nak diet.. tapi slalunya separuh jalan je.. tak tahu la tahun ni boleh tak..
9. aku suka tgk hiasan umah orang yang cantik2 tapi kau tak pandai nak buat kat umah sendiri..
10. apa lagi nak bagi tahu nie.. dah tak de idea ni.. ermmm aku suka tgk detective connan.. hehehe.. atlast.. abis pun..

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

sape nak bagi kali nie.. ermm mereka2 nie ok kot.. jgan marah yek..

1. kak inabu
2. kak shima
3. masrul
4. kak yan
5. ashferio
6. setakat tue je la kak..

0 Comments:

Post a Comment



By :
Free Blog Templates