cashmails.biz Valuebux!

ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Monday, June 1, 2009

SHoPinG!!!

Minggu ni cuti sekolah.. minggu ni juga ada warehouse sale.. http://www.emocutez.com banyak lak tue.. mcm2 ada.. aku tahu pun tahu sebab slalu check kat web ini. Actually aku cuma nak cari barang-barang baby je.. mcm baju.. yela kan aku ni anak kembar.. so kena la pandai budget perbelanjaan.. http://www.emocutez.com betul tak..

so selepas aku godek2 web tue aku jumpa la warehouse sale baju n keperluan Baby.. wah.. http://www.emocutez.com ni yang aku cari nie.. dah penah pegi dah nie.. boleh dikatakan dah 2 3 kali gak la aku pegi.. dari sebelum bersalin sampai aku dah bersalin.. Hytex Warehouse Sale.. selalunya dia buat time nak raya cina n masuk sekolah.. setiap hujung minggu je.. tapi kali ni dia buat 9 hari je.. dalam masa cuti sekolah nie.. tue yang best tue.. hehehe..

tapi bila ajak myhubby dia tak nak lak.. katanya budget bulan nie tak cukup la nak shoping lagi.. hukhukhukk...http://www.emocutez.com sedihnya.. tak dapat la nak belikan baju baru untuk twins.. aku bukan apa.. kesian kat diaorang.. baju2 diaorang dah kecil2 semuanya.. tak muat dah nak pakai.. tinggal brapa pasang je yang ok.. tp malangnya hajat aku tak kesampaian.. mungkin lain kali la baru leh pegi.. terpaksa la.. kalu tak kami juga yang tak cukup belanja nanti.. lagi susah kan..


p/s.. emo ni baru try test tau.. dapat tahu nie pun dari Blog kak Zetty.
boleh dapatkan disini

5 Comments:

  1. Musshima, Putrajaya, Malaysia said...
    tak pa norish... bulan aug ader lagi seminggu sebelum puasa biasanya start... nanti kita terjah la aug nanti he he he...
    inabu said...
    ti, jgn risau, gaji bln dpn sure bleh pi soppppiiinnn gak...sure da twin akan dpt baju baru nti....
    norish said...
    tu la kak shima, rasanya next sale la baru boleh g.. sempat la himpun duit balik..

    hehehe.. insyaAllah kak ina.. mudah-mudahan...
    ashferio said...
    sedihnya xleh shoping..hehehe..bleh jgk nk shoping utk twins 2...mcm aku ni nk shoping utk apa?bkn kawen lgpun...klu ada sale utk brg2 hantaran ok jgk...ekekeke..klu xkawen lgpun bleh jgk nk simpan...hehehe
    norish said...
    wah.. nak shoping utk brg hantar ke... yeke tak kawin lagi.. ke auta je tue.. duk bau nasi minyak macam dekat je nie.. hahaha

Post a Comment



By :
Free Blog Templates