ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Tuesday, June 9, 2009

Bosan..

Hari ni kat opis merupakan hari yang membosan kan.. mana tak nya.. hari nie tak banyak keja.. tak ada nak buat pape.. tue yang bosan tahap gaban nie.. hehehe.. xtual nak citer pasal anak aku.. tapi tak ada mood lagi nak mengarang la.. so tgk la malam nie or esok ke...

4 Comments:

  1. inabu said...
    realx la wati, sekurang2nya watie ada gak keja, drp k.ina yg kdg2 ada keja, kdg2 x dakkkkkk kejaaaa ni...buhsan...mmg nk kena mintak tkr balik hq nih, baru best
    norish said...
    tue la kan kak ina.. kira wartie ni untuk sikit la.. dulu dah penah rasa mcm kak ina masa kat poli.. tukar sini ok la sikit ada gak la benda nak buat.. jgn la tukar nanti tak best la.. tak meriah la opis nie
    Musshima, Putrajaya, Malaysia said...
    jom tukar ramai ramai... biar kosong opis nie he he he... kami pun dah bosan tahap gaban dah keje kat sini he he he
    norish said...
    mujur tahap gaban kak shima.. kalu satria baja hitam susah gak tue.. hehehe..
    tapi cadangan tue bagus gak..
    nak blik kampung ..

Post a Comment



By :
Free Blog Templates