ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Tuesday, May 5, 2009

Surprise Gilerr la..

errmmm hari nie memang rasa suspend betul.. cuak betul..
mana taknya.. bagun2 tido je.. tengok2 keta dah tak ada la..
hilang... hua...hua..hua..
nak g opis nie..

dah la keta adik tue.. kita kami kat kampung.. mcm mana nie.. hubby pun call la adik tanya.. suruh check dengan bank kot - kot la kena tarik..
so bila check2 memang betul la.. kena tarik..

buat naya betul la adik aku nie.. tak byar duit keta.. terlupa katanya.. td baru nak p byr.. ermmm kami pun tau naik je.. tak tanya pun.. dah ingatkan dia bayar... tapi nak wat mcm mana benda dah jadi..

ponteng la aku hari nie.. hubby pula nak g keja petang..
mujur keja petang.. tak la kelam kabut.. boleh la suruh kawan2 dia datang amik..

ermmm... esok tak tau la mcm mana nie..

2 Comments:

  1. umi_e said...
    kak e dapat bayangkan camna suspen masa mula2 dapati kereta tu 'hilang'

    * eehhhhh camna lak dorang tarik kereta tu? parking dalam kawasan rumah pun boleh kena tarik ke?
    norish said...
    tue la kak e.. memang suspen giler la.. mana taknya.. dah siap nak g keja dah pun.. tiba2 je hilang.. norish tinggal umah flat. parking kat bawah je.. dorg tarik guna truck tunda..

Post a Comment



By :
Free Blog Templates