cashmails.biz Valuebux!

ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Friday, May 29, 2009

Jatuh Katil

Hari ni anak aku yang 1st twin tue jatuh katil.. ceritanya begini..
hari ni aku g keja lewat skit.. nak uruskan dorg sebab mymum kurang sihat.. lepas mandi pagi dorg main2 le macam biasa pastue bila dah ngantuk merengek la..
so mak aku ni tolong la bg tido kan dua beradik ni sementara aku nak bersiap ke kerja.. yang si adik di kasi tidur atas tilam kat bawah.. abang lak dia kasi tido atas katil bujang dia tue.. lepas diaorang dah lena jerap la kata org utara.. dia bagun la nak g toilet.. my hubby tido kat luar sebab dia keja petang hari nie.. elok je mak aku kuar dari toilet kami dengar suara twins menangis kuat.. melompat hubby aku yang tengah tido tue.. aku n my mum pun lari la bergegas ke bilik my mum.. sekali tgk si abang dah terterap kat atas adiknya.. mujur la ada tilam adik kat bawah tue.. so dia jatuh atas adiknya la.. bukan atas simen rumah aku nie.. oleh kerana terkejut si adik pun nangis sama la.. abang dah tahu sebab sakit jatuh tue.. risau gak aku.. tp mujur tak ada pape.. cuma jenuh gak la nak memujuk tue.. kira ok sikit sebab katil mymum pun tak tinggi.. rendah je.. kalu tinggi mungkin lagi sakit n bahaya..
so lepas pada ni aku dah tak benarkan mak bagi diaorang tido atas katil tak kira la sekejap ataupun lama.. biar diaorg tido bawah je la..
bos aku kat opis kata suruh aku pantau anak aku ni.. takut ada efect dalaman.. katanya budak2 yang jatuh ni kalu tak berapa nak main sangat macam selalu.. kalu tak nak makan macam selalu juga.. sure ada yang tak kena padanya.. so aku kena la check it out.. tapi harap2 tak ada apa2 pun yang tak elok berlaku.. InsyaAllah..

0 Comments:

Post a Comment



By :
Free Blog Templates