ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Tuesday, May 26, 2009

Screen TAg

Ini TAG dari kak ina (ifazety.blogspot.com).. actually ni adalah my fisrt tag.. sebelum ni tak penah la buat lagi.. hehehe..

1) Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah guna sekarang...


2) Bagitau nape anda suka wallpaper anda itu...

sebelum ni wallpaper permandangan je.. skrg nie bila dah ada anak letak wallpaper anak la.. ada tambahan lagi tue.. hehehe.. letak calender.. bukan apa senang nak semak jadual n tgk tarikh penting2...

3) Tag 10 orang...
Tak tahu la cukup ke tak.. sekadar yang mampu je yek.. itu pun kalu dorg nak wat la..
1. Kak inabu
2. Kak Shima
3. Masrul
4. Kak Yan
5. Jan..(New Friend Blogger)
6. Kak Zety Zin
7. Kak Umi-e
8. Kak Ummi (HomesweetHome)
9. Sis Lin (Bisikan Hati)
10. 3E

7 Comments:

  1. umi_e said...
    esok kak e buat ok ;)
    *thanks for the tag
    inabu said...
    huiii, jenuh gak nak kena bg kat 10org yg nk wat tag tu, dah la org2 yg baca blog k.ina x dak blog, hahaha..takpo, den cubo...
    yanizz said...
    la... ada asignment ka?
    Ummi said...
    Norish..rasa dah pernah wat dah dulu-dulu..insyaAllah senang2 dan kalu x terlupa, akak buat lg k...Thanks for remembering..
    norish said...
    kak e, thx coz sudi nak buat..

    kak inabu, try la dulu.. sekadar yang mampu pun boleh je..

    kak yan,
    tugasan mudah je tue.. sekadar memeriahkan lagi blog..

    kak ummi, yeke.. tape la kalu dah buat.. norish pun tag je nama akak try nasib.. tp klau nak buat skali lagi apa salahnya.. hehehe..
    SiS-lin said...
    thankx norish..ingt kt sis-lin...
    nnti sis free sis bt oke...
    norish said...
    ok sis.. tak kisah.. terima kasih kerana sudi buat walaupun dah penah..

Post a Comment



By :
Free Blog Templates