cashmails.biz Valuebux!

ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Saturday, May 23, 2009

ermm.. minggu lepas nie memang minggu yang tak berapa nak menarik la..
sebabnya anak2 aku ni demam lagi la minggu nie.. mula2 yang abang pastu baik sehari demam balik.. pastue skrg nie dah jangkit kat adik lak..
dalam pada tue si adik nie nak tumbuh gigi.. gigi pertama.. so kami ingatkan demam sebab tue la.. sebabnya sesetengah budak nie boleh demam disebabkan tumbuh gigi.. so kami pun ingatkan adik nie demam sebab tue la.. tapi tak juga.. dia batuk2 n selsema sama.. dah g amik ubat kat klinik kerajaan tapi still tak baik2 lagi dah dekat seminggu dah.. abang pun batuk ngan selsema gak..

so kami bawa la g klinik swasta lak.. klinik yang aku slalu g semasa mengandung n semasa dorg baru lahir lagi hari jumaat tghari tue.. cadangnya nak g dalam kul 11.30 tp kul 9.30 hubby dah call suruh aku minta blik awal dari boss sebab anak aku yang adik tue demam panas sangat... so kelam kabut la aku minta blik awal..

kat klinik tue doctor kata adik ngan abg ni batuk n kena jangkitan kuman.. tapi ok lagi cuma kena sedut untuk cairkan kahak dorg.. aku ngan hubbby ikut je la kata doctor tue nak bagi dorg nie cepat baik.. kesian aku tgk tiap2 mlm tido tak boleh asyik batuk je.. so amik bg la dorg sedut.. yang adik ok je.. relak je.. tapi abg susah betull.. siap 3 org kena pegang dia tau.. kuat betul dia menangis n meronta2 tau.. mcm takde langsung kesan ubat tue kat dia.. kesian aku tgk.. nak nangis pun ada tp kuat gak la semangat nak wat mcm mana.. nak bg baik.. doctor kata lg dua hari kalu tak ok gak dtg blik... hr nie aku tgk abang dah ok.. mungkin sebab dia nangis kot.. ubat tue masuk terus n bg kesan.. tp adik tak brapa ok lgi.. bdan pun still panas lg.. tgk la sok mcm mna lak..
hope ok la.... insyAllah..

0 Comments:

Post a Comment



By :
Free Blog Templates