cashmails.biz Valuebux!

ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Monday, December 1, 2008

Katil BARu..

xtually ni citer masa gaji bulan lepas la.. tp aku tak sempat nak update.. kelam kabut sikit.. mana taknya baby2 aku tue demm masa kena cucuk 2 bulan.. apa lagi meragam la.. kiranya kan umah aku tak sempat nak tgk blog langsung.. dah tue adik ipar lak dtg umah.. so bz la time tue..

so baru hari nie aku leh uploadkan story..
gaji haritu aku belikan katil buat kedua2 putera aku.. sorg sebiji la katil.. penuh bilik dgn katil dorg je.. tp takpe la untuk keselesaan dorg gak..
aku beli katil tue kat anak ku.. disney nya.. warna biru.. kat bawah nie gambar katil yg aku beli..

lepas tue aku ke tesko lak.. maklumla gaji kan mestila nak shoping brg2 dapur.. so masa tue aku belikan mainan gak utk putera aku nie.. ala benda alah yang letak kat katil yg pusing2 ada music tue.. beli dua la juga.. utk org satu katil..

so mlm tue apa lagi.. test drive la.. hehehe.. dorg dah start tido atas katil dorg malam tue gak la.. bukan main lagi tau.. yang adik ni suka sgt bila pasangkan mainan dia.. mcm tak nak tido lak nak main.. yang abg lak ermm.. tido sampai tak sedarkan diri dah.. punya la kusyuk.. sedap sgt la kot atas katil tue.. hehehe..

kira puas hati la juga aku beli katil nie.. sbb boleh buai jg sikit.. sonang keja n mudah la nenek dorg nak jaga masa aku g keja..

2 Comments:

  1. Musshima, Putrajaya, Malaysia said...
    Amboi bestnya... nanti kami hantar Faris tumpang katil baru tu leh... he he he...
    norish said...
    amboi.. nak tumpang juga.. boleh je.. kalu hero dorg tue kasi la.. hehehe

Post a Comment



By :
Free Blog Templates