ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Monday, November 24, 2008

My TWins Pic

hari nie nak bagi semua tgk gambar terbaru si kembar nie.. dah pandai senyum dah dorg sekarang nie.. dah tue nak berjaga banyak dah la pula.. kalu mula2 dulu bukan main susah nak suruh jaga waktu siang nie.. skrg dah tak susah lagi.. bak kata lagu SM Salim la.. DULU LAIN SEKARANG LAIN..


ni la gambar terbaru si kembar
malam2 pun skrg nie dah tak meragam sgt dah.. dah boleh tido dgn aman sikit.. tp si kembar nie kalu tido mcm2 aksi dorg nie.. kat bawah nie ada gambar dorg tengah wat petronas twins towel.. masa aku amik gambar nie pukul 3 @ 4 pagi masa tue.. cadangnya nak tukar lampin diorg la.. kesian la basah sgt nanti.. tp bila bangun je terus aku nampak si kembar nie posing.. apa lagi aku panggil la hubby aku bwa kamera amik gambar2 dorg tue.. masa tue hubby aku ni tgh layan pc dia la..


ni la aksi dorg mlm tue.. Petronas TWINS Towel
lepas je amik terus dia upload masuk forumnya.. apa lagi ramai2 member2 dia kata dia yang letak sikembar tido mcm tue.. padahal sikembar sendiri yang wat mcm tue.. kalu nak ikut byk gak la cara posing tido dorg nie yang sama cuma tak teramik je.. maklum la dorg nie kan seiras.. walaupun satu uri yang dibelah kepada dua.. tapi kdg2 tetap sama gak perlakuan.. nanti kalu ada lagi post2 menarik dorg aku amik lagi..

2 Comments:

  1. Musshima Putrajaya Malaysia said...
    isk isk isk... geramnya tengok twins nie... takpa nanati kalau ada aksi aksi menarik masuk lagi tau... he he he
    norish said...
    ok.. jgn risau.. sure akan upload punya..

Post a Comment



By :
Free Blog Templates