ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Monday, November 24, 2008

1st DAy Kerja kembali

ermmm.. hari ni aku baru je masuk kerja balik.. rasa mcm baru mula masuk kerja je.. hehehe.. bukan apa mula2 aku lapor diri kat opis nie aku dah pun bawa perut masa tue.. skrg nie dah kempis dah sikit perut tue.. tue yang rasa baru..

tp aku masuk2 je kerja dah dpt tahu yang ramai member2 opis aku bertukar dan dinaikkan pangkat.. ada gak yang pencen..

so hari ni dorg adakan jamuan perpisahan la untuk dor nie.. En. Zulfakar bos di bahagian aku.. EO.. dan juga kak yan.. samping tue ada gak sambut kedatangan EO baru dan PA baru pengarah yg mengantikan KAK KAy.. aku dijemput hadir sama la.. makan free.. dorg yang lain semua kumpul sumbangan masa aku cuti.. aku je tak menyumbangkan apa2 pun.. memang betul2 mkn free tau..

makanan sedap tp aku tak boleh la mkn byk2.. aku kan masih lagi berpantang untuk 100 hari.. dah solidkan body la katakan.. rugi gak rasanya tak bawa kamera.. kalu tak boleh la aku uploadkan gambar dlm blog nie.. tp kamera lupa amik.. semlm my hubby uploadkan gambar dlm pc kat umah..
tak pe la.. mungkin nanti ada lagi.. boleh lagi amik..

ok la.. itu je cerita untuk hari nie.. lagi pun aku bukannya ada pape kerja nak buat pun lagi.. layan blog je la.. so kalu ada cerita menarik boleh la masukkan dlm blog lagi..

2 Comments:

  1. mykhaiza said...
    Selamat kembali bertugas ...
    norish said...
    thank.. tp tak ada sebarang tugas pun lagi.. hehehe

Post a Comment



By :
Free Blog Templates