cashmails.biz Valuebux!

ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Friday, August 22, 2008

Takaful Ikhlas...

Takaful Ikhlas.. ni la topik aku untuk hari nie..
sebanarnya aku skrg nie dah jadi Agen Takaful Ikhlas nie.. partimer je.. nak wat full time tak boleh dah berkerja.. aku pilih takaful nie sebab aku pun amik insusrans Takaful Ikhlas nie.. byk kelebihannya..
selalunya aku promosikan dua produk je kat client2 aku nie.. walaupun Takaful Ikhlas ni ada byk produk lain aku just tekankan dua je.. sebab bagi aku dua produk nie penting untuk kehidupan sekarang nie..
produk tue adalah Ikhlas Saving Takaful dan Ikhlas Education Takaful Classic.


Ni la pamplet bagi Ikhlas Saving Takaful..
dalam ni dah nyatakan apa yang dicover oleh pihak Takaful Ikhlas bg pemilik polisi dengan hanya membelanjakan Rm100 je sebulan.. dalam plan ini juga sekiranya berlaku sebarang kematian atau kecacatan kekal keatas pemegang polisi, pihak Takaful Ikhlas akan menyambung sumbangan bayaran setiap bulan (RM100) sehingga la mencapai tempoh matang.. so bila dah cukup tempoh matang pemegang polisi boleh la kuarkan semua duit simpanan yang dah dia wat dgn Takaful Ikhlas..
sekiranya terjadi apa2 semasa dlam tempoh polisi misalnya kematian, cacat kekal & penyakit kritikal.. waris @ pemegang polisi itu sendiri akan menerima nilai yang pihak Takaful Ikhlas telah lindungi mengikut jumlah yang dinyatakan dalm polisi bersama dengan jumlah simpanan pada tahun tersebut.. Jumlah Simpanan Ini akan dicampurkan dengan % keuntungan syarikat.. so bukan la simpanan semata2 yang diterima..
plan ini juga mengandungi Khairat kematian yang dpt membantu Family semasa pengurusan jenazah.. disamping itu juga pihak Takaful Ikhlas memberi bayaran untuk kemasukkan ke wad..

Ni lak Pamplet bg Ikhlas Education Takaful Classic.
bagi plan ini adalah untuk simpanan pendidikan anak2.. memandangkan zaman sekarang nie susah nak dapatkan pinjaman pendidikan.. lagipun pinjaman pendidikan pun intrestnya tinggi.. macam aku dulu la.. dah abis blajar n dah kerja 3 tahun pun pinjaman pendidikan tak settle lagi..
byak lagi yang nak kena bayar.. so untuk membuat persediaan awal.. pihak takaful ikhlas mewujudkan plan ini bagi membantu keluarga yang tidak berkemampuan.. yela sekali nak masuk balajar kena la keluarkan beribu-riban duit.. so dgn plan ini dari awal lagi kita dah buat persediaan untuk anak kita bila nak sambung belajar nanti.. bukan itu aje dengan hanya Rm100 je kita dah boleh simpan untuk anak2 dan sekali gus anak kita dilindungi oleh insurans..
so sekiranya terjadi sesuatu pada anak kita dia telah dilindungi oleh insurans.. dan kiranya terjadi sesuatu pada kita sebagai pembayarnya.. pihak Takaful Ikhlas akan menyambung byaran penabungan Rm100 tersebut sehingga la umur anak matang.. dan setelah cukup tempoh anak boleh membuat pengeluaran sepenuhnya walaupun hakikatnya tabungan yang dibuat oleh kita tidak sempat cukup tempoh matang.. disamping itu juga pihak Takaful Ikhlas akan memberi ganjaran hadiah kepada anak2 yang cemerlang dalam exam.. setiap 1A yang diperolehi Takaful Ikhlas akan memberikan ganjaran RM100.. insurans yang dicover untuk plan ini sama seperti plan Ikhlas Saving Takaful.. nilai nye je berbeza-beza bergantung kepada butiran2 yang diperlukan..

NI pula My Business Card..

Takaful Ikhlas ini berbeza dengan kita menyimpan di bank.. kerana di bank kita cuma menyimpan tidak mendapat apa2 perlindungan.. dengan Takaful Ikhlas kita menyimpan serta mendapat perlindungan..
disamping tu juga andai berlaku sesuatu yang tak diingini masa depan anak dan keluarga terjamin.. InsyaAllah...

0 Comments:

Post a Comment



By :
Free Blog Templates