ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wednesday, August 27, 2008

diriku Kini


Ini la wajah aku sekarang nie.. dah membesar dah kan.. dah nampak gemuk lak.. hehehe mujur la aku tinggi so tak la terasa berat sangat nak membawa 2 org dalam perut nie.. dua orang la sebab aku bakal lahirkan bayi kembar.. kalu ikutkan scan kami bakal dapat bayi lelaki kedua-duanya.. wallahualam.. tak kisah la.. asalkan sihat dan selamat dah la..
semalam aku baru je pergi checkup untuk setiap dua minggu pula skarang nie.. aku pun kurang siaht nie.. dah 3 hari aku tak ke opis.. duk umah saja.. tekanan darah aku rendah saja.. HB (Homoglobin) aku pun rendah 8.8 je.. doktor suruh banyakan rehat.. tp nak wat mcm mana aku bukannya ada byk cuti lagi.. cuti pun tinggal 2 hari je.. so tak boleh dah la nak ambil cuti lagi..
doktor lak bagi tahu aku yang kemungkinan aku akan bersalin awal sebelum 36minggu biasanya la bagi orang yang bersalin anak kembar nie..
td pun aku ke klinik lagi.. kepala ku terasa lagi sakit dan nak pitam je.. risau juga aku.. rupa2nya tekanan darah ku turun lagi 88/66 je.. doktaor kata tak ada ubat yang nka dia bagi untuk sakit kepala tue.. cuma kena banyak rehat dan minum banyak air.. so bila tekanan darah dah ok nanti sakit kepala pun akan ok.. dia cuma bagi aku MC je.. doktor yang aku jumpa malam nie pun kata kemungkinan aku bersalin awal.. dia kata kalau tgk dari cara aku jalan dengan nak bangun dari duduk dah tak lama dah nak bersalin.. mcm tgh tunggu masa je.. entah la aku pun tak tahu..
apa2 pun aku terima je.. mcm aku kata td la yang penting selamat dan sihat..

2 Comments:

  1. Musshima Putrajaya Malaysia said...
    Cepatlah bersalin... kami dah tak sanggup dah nak tengok hampa dok mai keje...cian...
    norish said...
    hehehe.. kalu boleh memang nak cepat pun.. tapi depa yang kat dlm nie tak mau nak kuar lagi la.. cuti lak dah abis kalu tak dah lama dah amik cuti awal blik kampung..

Post a Comment



By :
Free Blog Templates