ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Thursday, August 21, 2008

Anak Sepupu Ku Tunang

Sebulan je selepas aku pindah ke Putrajaya nie sepupuku menjempu kami sekeluarga ke rumahnya untuk majlis pertunangan anak perempuan sulungnya.. majlis tu diadakan pada 03 Mei 2008 pada kul 3 ptg di Kampung Sungai Udang, KLang..
tapi kami pergi awal la sikit.. makan tgh hari disana dan tolong2 apa yang perlu walaupun aku tak membantu pape pun sebenarnya.. hehehe masa tue aku dah masuk 4 bulan lebih preggie..
meriah la juga majlis tue walaupun hanya sadara mara terdekat dari kedua2 belah pihak je yang dtg.. aku tolong jadi jurukamera je la.. sementara myhubby merakamkan detik2 manis majlis tue dengan handycamnya..
ni la antara gambar2 yang aku amik masa majlis tue..

atcually anak sepupuku ini adalah sebaya dengan ku..
tp nak buat mcm mana kan dah ikut pangkat tue aku tua la pada dia.. namun tak penah pun dia panggil ku "Makteh" walupun itu yang sepatutnya... tapi aku tak kisah pun.. tak la nampak sgt aku nie tua dah ada anak sedara yang besar... hehehe...

ni gambar aku masa tgh mkn tgh hari la kat sana.. masa nie semua benda nak makan.. byk sgt juadah yang dorg wat.. lagi pun kebetulan masa tue masak asam pedas ikan yang aku nak sgt makan sebelum nie ada.. apa lagi.. bantai la makan sampai berpeluh2 tahan pedas.. hehehe..

ni lak gambar2 aku, mak aku, dan keluarga sepupuku yang datang dari kedah untuk majlis ni bersama-sama dengan anak sedara aku.. gambar kenang-kenangan bila dah berkumpul.. kalau nak tahu sepupu yang dalam gambar ni ada lah adik lelaki kepada mak bakal pengantin tue.. tue yang dorg sanggup dtg ke Klang walaupun hanya untuk majlis pertunangan..

ha.. nie la gambar tuan rumah the Family.. ni pun ada lagi dua org anak lelaki mereka yang tak ada dlam gambar nie.. sibuk wat kerja2 kat luar rumah tue.. mak dia la sepupu aku..
semoga keluarga ini sentiasa dimurahkan rezki n gembira selalu.. buat yang bertunang semoga berkekalan jodohnya hingga hujung nyawa...

0 Comments:

Post a Comment



By :
Free Blog Templates