cashmails.biz Valuebux!

ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Sunday, August 17, 2008



07 hb Desember 2007
tarikh yang selama ini dinantikan dengan penuh debar kini menjelma jua.. hari ini aku akan diijab kabulkan dengan lelaki pilihan ku sendiri.. hari ini akan bermulalah langkah baru dalam hidup ku sebagai seoarang yang bergelar isteri.. Majlis akad nikah aku diadakan di Masjid Negeri (Masjid Zahir) Alor Setar Kedah.. upacara akad nikah ini bermula pada pukul 3.00 ptg selepas solat jumaat.. berdebar gila waktu tu.. mana taknya.. tak tahu apa yang akan jadi.. harap ok je semuanya..
Alhamdulillah tepat jam 3.15 ptg aku telah pun sah menjadi isteri kepada suami tercinta Md. Hisamsuri bin Mat Isa dengan hanya sekali lafaz sahaja.. syukur kehadrat Ilahi kerana telah satukan kami dalam keadaan yang bagi ku sempurna..
Satu debaran telah pun hilang masih lagi terdapat dua debaran yang perlu aku harungi.. hari ahad 09hb Desember 2007 ini merupakan hari persandinganku yang telah ditentukan oleh kedua-dua belah pihak.. majlis ini diadakan dirumahku manakala sebelah pihak lelaki pula diadakan pada hari Isnin 10hb Desember 2007.

0 Comments:

Post a Comment



By :
Free Blog Templates