cashmails.biz Valuebux!

ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Sunday, August 17, 2008

Mulanya Bicara

Tanggal 4hb Ogos 2007,
Tarikh pertunanganku.. hari ini bermulanya satu perngorakkan langkah menuju ke alam rumah tangga yang entah bagaimana laluannya.. yang pastinya setiap yang menempuh alam itu pasti ada liku-likunya..mudah-mudahan aku boleh menempuh segalanya dengan tabah dan tenang..
tarikh ini lah yang telah menjadikan aku gembira dan berd
ebar.. walaupun hanya majlis kecil-kecilan.. tapi pertunangan ini tetap mempunyai kemeriahannya.. baru la aku merasa bagaimanakah perasaan teman-teman ku yang telah lama menenpuhinya..
alhamdulillah segalanya berjalan lancar seperti yang aku dan family rancangankan.. detik-detik penantian untuk menjadi seorang isteri bermula lah disini.

0 Comments:

Post a Comment



By :
Free Blog Templates