ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wednesday, September 3, 2008

Ramadhan Al Mubarak

selamat menyambut kehadiran ramadhan yang mulia nie buat semua pembaca yang mengunjungi blog ini..
dah masuk 3 hari kita melakukan ibadah berpuasa nie.. termasuk la diriku juga.. harap2 semuanya akan memjalankan ibadah ini dgn sempurna..
aku pun harap sgt dapat menghabiskan ibadah puasa tahun ni.. tp tak tahu la selama mana yang mampu aku harunginya.. maklumlah aku kat berbadan dua.. skrg nie pun dah masuk 35 minggu lebih dah.. dah nak masuk 36 minggu.. kalu ikutkan kata doktor aku nie tengah tunggu masa je nak bersalin.. kalu bersalin dalam bulan ramadhan nie nampaknya aku kena la ganti puasa yang byk nanti.. tp ok la juga kan anak2 aku nanti boleh la merasa Aidilfitri mereka yang pertama dengan mama n papanya.. boleh la start collect duit raya... hehehe...
tak kisah la.. apa2 pun aku trima je.. kalu dorg tak nak kluar lagi nampaknya aku boleh la merasa makanan yang sedap2 lagi.. kalu dah kluar nanti kena la aku tahan godaan bulan puasa nie.. dah la mcm2 juadah lak tue bulan puasa ni.. nasib la..

2 Comments:

  1. inabu said...
    wati, klu nk merasa makanan sedap2 dlm bulan posa ni, tahan baby2 tu, jgn bg depa kluaq lg, heheh...klu depa nk kluaq gak, maknanya depa nak raya awal la tu, huhuh..
    norish said...
    kalu boleh memang nak tahan taknak bg kuar lagi.. boleh la mkn ketupat dan rendang raya nie.. tp tak tahu la mcm mana kan..

Post a Comment



By :
Free Blog Templates