cashmails.biz Valuebux!

ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Saturday, September 26, 2009

Salam Lebaran.. selamat menyambut hari raya aidilfitri.. ampun dan maaf dipinta buat semua rakan taulan serta mengunjung setia blog ini.. walaupun telah hampir seminggu kehadiran lebaran bagi tahun 2009 ni tiba.. rayanya masih belum terlewat lagi untuk aku ucapkan selamat serta maaf.. walaupun aku lewat meng'update' blog ini.. hehhehe..
maklumlah.. bila balik kampung nie sibuk la.. nak mengasuh anak2 lagi.. nak layan tetamu yang kunjung ke rumah.. semuanya kira tak menang tangan.. dalam pada itu ada lak kesedihan yang melanda seisi keluarga aku.. tapi biar la dahulu.. nanti akan aku ceritakan kemudian.. kali nie aku cuma ingin ucapkan selamat hari raya sahaja..


gambar nie di ambil semasa hari raya pertama tahun 2009.muka aku berminyak je... tudung pun dah tak comel.. mana taknya.. dah kul 6 petang baru balik umah dari hospital.. terus je ambil gambar kenangan nie..

ni la si kembar.. susah betul nak buat dorg tgk camera nie.. jenuh juga nenek dorg panggil baru nak pandang.. yang boleh senyum ngan gelak tue sebab tunjuk kucing kat dorg.. diorg nie minat betul main dgn kucing.. so dapat la juga rakam gambar nie..

3 Comments:

  1. Amyna said...
    watie...slmt hari raya gaks.
    best nya dapat balik kpg..hi4.
    inabu said...
    salam watie...chewah tema raya biru, rasa cpt ja si twin membesar kan, dah comel bleh pakai baju melayu...sedih pasaipa?anak2 sakit lg ke?takpa, sabaq bebanyak nooo...
    norish said...
    myna: best sgt dpt raya kat kampung.. rasa meriah la.. ramai kaum keluarga ada..

    kak ina: sedih dengan pemergian sepupu yang rapat dngan family kitaorg. mujur kitaorg sempat juga jumpa dgn arwah..

Post a Comment



By :
Free Blog Templates