cashmails.biz Valuebux!

ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wednesday, July 1, 2009

Duit Kutu@Kut

Rasa-rasanya korang mesti penah dengar dan tahu pasal duit yang aku cakap nie.. boleh dikatakan ramai di antara kita yang gemar bermain kutu@kut ini.. tak kira la lelaki ataupun perempuan.. so aku salah seorang daripada mereka la..
actualy sejak aku tukar ke opis skrg nie.. ni la pertama kali aku join.. sebelum ni tak penah pun join.. kat opis lama ada la aku main kutu@kut nie..kat sini aku main sikit je.. RM100 per month kongsi dengan opismate.. asalnya diorg wat satu kepala@nama rm200 selama 5 bulan so sebulan dapat rm1000 la.. memandangkan aku nie kongsi jadi aku dapat la rm 500 je sebulan.. dan bulan jun merupakan bulan yang aku terima.. so aku kaya la kejap..
hehehe... kejap je.. aku terima duit petang 25hb.. kebetulan petang tue aku nak g beli susu anak je dulu.. coz brg2 umah esoknya baru nak beli sebab jumaat.. sabtu cuti so kalu lewat balik pun ok.. jd ptg tue seperti yang dirancang.. balik dari keja aku terus je ke tesco kajang.. aku nak beli satu benda je.. Microwave oven.. tapi nak survay je dulu.. tak nak beli lagi.. esok baru nak beli.. dah jumpa yang berkenan.. hubby suruh beli je trus.. tp last minit bila check tak memenuhi piawan aku daaa... so tak la jd amik..
pastu kita org survay kedai area kajang.. tapi mak aiii... mahal siot.. brand n model yang sama aku boleh dpt kat tesco dlm RM300++ tp kat kedai2 tue semuanya nak mencecah seribu.. kemudian kami g pula ke sengQ tapi tak byk choice lak.. so kami balik je la dulu.. risau gak tggl budak2 tue ngan mymum.. dia pun tak sihat sgt.. budak2 tue dah la lasak sikit skrg nie.. aku pun kdg2 tak terhandle.. hehehhe..
esoknya lepas keja.. aku blik amik mymum n twins.. mymum nak ikut juga.. dia nak tgk brg yang dia terberkenan... kami ke Mines.. kat sana 1st kami ke kedai Best Denki.. byk betul pilihan.. dari mahal ke murah.. pastue ke Seng heng.. tetap gak tak byk pilihannya.. lagi pun budget bukan tinggi sgt.. nak bagi nampak je hasil kutu@kut aku tue... hehehe... jd kami buat pilihan beli kat Best denki je..tapi kami tak beli kat dalam kedainya.. kami beli kat luar yang ada buat promosi brg2 panasonic.. so jumpa la satu model yang i like... hehehe.. harga asal rm546.00.. harga promosi less Rm20.00 so jadi Rm 526.00 tapi masa aku nak beli tue dia kata boleh less lagii.. so dapat la RM500.00 ngamm..ngamm... hehehe.. cukup la duit kutu@kut aku tue.. akhirnya dapat la juga microwave yang aku nak kan tue..
pasni aku main lagi kutu@kut nie.. nak buat blajar raya lak.. kalu ni aku main byk skit.. hehehe..


Ni la microwave oven yang aku beli tue.. cantik tak..


ni lak hadiah yang aku dpat masa beli microwave oven tue.. sikat.. tp lebih kurang mcm iron la..



ha.. ni la gelagat twin aku masa kitorang tgk open microwave baru malam tue.. hehehe...

0 Comments:

Post a Comment



By :
Free Blog Templates