cashmails.biz Valuebux!

ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Tuesday, January 6, 2009

FLU n Birthday

hari nie adalah hari lahirku yang ke 27thun.. hehehe dah makin tua la aku nie.. tp dlam pada menyambut birthday ada juga yang tak bestnya.. aku kena demam selsema n batuk2.. so hari ni mc la.. tak dapat la nak g opis..
doktor siap marah lagi suruh aku rest.. katanya aku baru lagi lepas pantang.. badan pun tak brapa ok lagi..
tp yang penting happy.. thun nie tak dapat pape hadiah la dr hubby.. ermm.. dia wish je.. mungkin nanti kot.. carry forward.. hahhaa..

3 Comments:

  1. Kunang-kunang said...
    Selamat Ulang Tahun Ke 27 Tahun. Semoga dipanjang umur, dimurahkan rezeki dan kebahagiaan berkekalan
    yanizz said...
    HEPI BELATED BESDAY,,,, CIAN DIE DEMAM SELSEMA LAK.... JGN LUPA MAKAN UBAT..JAGA DIRI
    norish said...
    thx untuk ucapan tue...

Post a Comment



By :
Free Blog Templates