cashmails.biz Valuebux!

ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Sunday, December 14, 2008

Tanggal 07hb december 2008...
Tarikh itu adalah tarikh ulang tahun perkahwinan aku yang pertama.. pada tarikh tue genap la usia perjalanan rumah tangga ku setahun..

so aku amik inisiatif nak wat kek annivesary sendiri.. hehhe.. jd pada 06hb dec lepas aku pun bermula la operasi membakar kek.. anak2 aku minta tolong hubby n my mum tengokkan.. coz aku akan busy sepanjang hari.. aku tgk juga dorg tue kejap2.. bukan tak tengok langsung..
rancangan membuat kek ni hubby aku tahu.. cuma dia tak tahu untuk apa aku buat kek tue.. aku cuma ckp saja nak try buat je..


bahan2 sedang diadun..

susah juga nak buat kek nie.. aku ingatkan senang je.. renyah juga kerjanya.. tp alhamdullillah.. aku berjaya menghasilkan sebiji kek icing for my annivesary,.. dan ini la hasilnya..


ni la hasil kerja tangan aku sendiri.. yang telah siap di decokan.. ok tak..?

malam tue tepat jam 12.00 tgh malam.. aku keluarkan la kek yang aku dah siapkan tue.. my hubby memang tak tengok kek tue.. maklumla sibuk jaga anak mula tue tak sempat nka tengok.. malam tue masa kuarkan kek tue mujur la anak2 memahami.. hehehe... dorg dah tido time tue.. boleh la kita org raikan berdua..


hubby aku senyum je.. happy la bila tgk aku bawa kek untuk sambut our 1st anniversary.. hasil kerja tangan sendiri lak tue.. bangga juga la bila aku dapat siapkan sendiri tanpa bantuan sesiap pun.. cuma blajar dari internet je la.. hehehe..
kira ok la juga kek yang aku wat tue.. tak pandai sgt nak deco.. sikit2 je la.. maklumla budak baru belajar.. tulisan pun tah pape je.. tp xpe la dr tak jadi langsung kan..

happy anniversary to my lovely husband.. :)

0 Comments:

Post a Comment



By :
Free Blog Templates