cashmails.biz Valuebux!

ANniVerSary

Daisypath Next Aniversary Ticker

PerJalaNan RuMah TanGGa AkU.

Daisypath Anniversary Years Ticker

UsiA AnAk-AnAk Ku

Lilypie 1st Birthday Ticker

Saturday, April 25, 2009

Boleh Dikatakan Dah Basi la juga cerita nie.. dah 2Week berLalu.. tapi Nak Wat macam mana.. tak sempat dengan kerja di pejabat..

ok la.. ok la.. ni cerita aku masa gi site visit utk projek kat besut terengganu.. aku pegi bertiga dgn member2 opis.. Kak shima n faezah.. tempat yang sama tapi pojek lain2.. kira utk projek aku tue aku sorg ja le.. kami bertolak dgn flight pd 14hb April 2009 kul 2. lebih.. balik esoknya 15hb April 2009.. pada yari yang sama tue gak ada sorg lagi member opis yang ke terengganu.. tapi dia g awal.. dan balik hari tue juga..

hari tue aku g naik keta opis je.. hubby aku ada exam ptk hari tue kat kl.. so tak dpt hantar la.. driver ngan kak shima n faezah dtg amik aku kat umah... aku tak masuk opis pun pagi tue.. ye la.. nak tinggal anak2 ku tue semlman.. tak pernah lagi lak tue.. sampai je kat KLIA kami g luch dulu.. aku lapar sgt masa tue.. ye la tak mkn pape lagi dr pagi td.. so lunch kat mcD je la.. makan McChiken..

sesampai je kat airport driver SaTu dah pun tunggu kami.. dia yang kemput kami dan hantar ke tempat penginapan di Batu Buruk beach Resort.. kami juga dapat kebenaran dari Satu untuk ajak driver tue g shoping n jln2 kat KT tue.. sesampai je kat resort baru aku teringat kat member yang dtg awal dr kami tue.. rizal.. aku pun call la dia tanya ada di mana anak ajak jln2 sama ngan kita org la.. rupa2nya.. dia awal2 lagi dah ada kat airport tue.. konsultant dah antar awal sebb diorg ada keja lain.. kesian dia.. kalu tahu dari awal lagi dah kami ajak dia ikut sama.. tp nak wat mcm mana dah kat resort dah baru ingat...

mujur la driver nak patah balik ke airport amik dia.. n bwa kami p jln2.. so kami pun g la amik dia.. kemudian kami g pasar Payang.. aku ingat nak beli kain sut kat mak aku.. tapi batik je yang byk.. rasa mahal lak.. time2 tak ada duit nie.. so aku cuma beli 2 pasang tshirt je untuk anak2 aku tue.. sebagai kenangan aku dtg terengganu..

selepas je dari pasar adah tak tahu nak ke mana.. so kami pergi je la ke Masjid Kristal.. walaupun aku dah penah pegi.. tp ok la.. sbb kak shima belum pernah sampai lagi kat sana.. atleast ada juga la aktiviti riadah petang tu.. lepas dah puas jln dan bergambar kat sana kami g makan kat satu gerai yang jual air nyok, keropok lekor, n seafood goreng tepung.. mcm udang, sotong ngan ikan.. sedap gak la.. gerainya kat area airport je.. rizal yang ajak g situ.. sbb dia ngan kak shima pernah ke sana masa g site visit..


ni gambar ketika kami posing di kawasan Masjid Kristal.

selesai je mkn kami hantar la rizal semula ke airport sbb flight dia kul 9.00 mlm.. n kami pun dah nak blik ke resort.. driver tue pun dah nak blik umah la.. dia nak main badminton lak mlm tue ktanya.. hehehe..

malam tue lak.. ingat nak makan kat gerai2 area resort tue je.. alih2 tukar plan.. member faezah yg tinggal di KT tue dtg.. so dia la yang bawa kami g makan kat tepi laut tue.. aku pun tak tau apa nama tempat tue.. mknan ok la.. not bad.. cuma aku tak berapa suka dengan servis kat gerai tue n pelayan kat sana.. macam sombong pun ada.. tgk org tak senyum pun.. apa2 pun thank tue member faezah n kak shima sebab blaja kami mkn malam tue.. hehehe..

balik je resort apa lg letih la.. tido time.. tapi aku tak leh nak tido la.. teringat anak2.. laki tak ingat anak je yang teringat sgt.. aku mgs tanya hubby pasal dorg pun dia kata dorg cari juga aku.. ye la.. slalu mlm2 ada.. kali ni malam tak ada.. kesiannya..

esok tue kami g la ke site kali nie org Satu amik.. En Roslan n En Osman.. kami bertolak dari resort kul 8.00 pagi lepas je breakfast.. ontheway tue singgah lagi makan roti canai.. en. roslan n en osman ajak.. so kami kongsi la.. sebiji utk tiga.. memang berbaloi.. hahaha... sampai site kira2 kul 10.00 lbh dkt kul 11.00 gak..



Ni la tapak projek.. kat sana pun sempat posing lagi tu

selesai je visit site.. g lunch dulu.. tp kami kena rushing blik sebb takut tak sempat nak naik flight.. perjalanan boleh dikatakan mengambil masa 2 jam.. tp dalam pada nak cepat tue.. sempat gak kami singgah beli kopok lekor dulu... hehehe... ole-ole utk bawa balik umah..

sampai je kat KLIA kami berpecah.. aku balik dengan hubby.. kak shima n faezah lak balik naik erl.. sampai2 je nampak anak aku.. rindunya rasa.. walaupun baru semlm je tinggal...
hehehehe...

ni la gambar Abang dan Adik test baju baru yang aku belikan

lagi Gambar Klik Sini.

0 Comments:

Post a Comment



By :
Free Blog Templates